Selasa, 30 Mei 2023

KEBAIKAN PENDOKONG KEMENANGAN 

Oleh. Huzera Ben  

Kebaikan dan perhatian sirius terhadap keselamatan negara disamping 

membantu sama rata 


 Keperluan segenap lapisan rakyat jelata merupakan tonggak kemenangan Resep Tayyip Erdogan Presiden Turkiye yang menang dalam pemilihan baru baru ini.

Tidak dinafikan kelantangan suara penyokong parti pembangkang masih terasa walaupun Presiden baharu sudah mendapat sokongan sebagai Ketua Negara namun suara penyokong pembangkang terus berkumandang setiap hari dinegara ini. 

Negara ini akan terus dipimpin oleh ResepTayyip Erdogan sebagai Presiden baharu dalam tempoh 5 tahun lagi tanpa menghiraukan suara suara pembangkang, malah segala suara teguran parti pembangkang dijadikan format mempertingkatkan kualiti perkhidmatan pada seluruh rakyat dan negara amnya sepanjang memerintah.

Bagi penduduk sebahagian besar negara ini percaya mandat Presiden baharu dalam 5 tahun mampu membela seluruh rakyat serta mempertahankan negara dari sebarang ancaman musuh musuh yang sentiasa mencari peluang bagi memusnahkan ekonomi negara serantau ujar mereka.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan