Sabtu, 6 Mei 2023

BAYANGAN ANGKA 126 

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Pergolakan menyebarkan bayangan angka 126 merupakan trend politik menggegarkan keutuhan semua Ahli Parlimen yang menyokong kerajaan perpaduan melibatkan dari Sarawak serta Sabah. 

Cyber Tropher  sentiasa memainkan gerak serangan terhadap pemimpin parti politik yang leka dalam mendepani rakyat jelata disetiap kawasan mereka masing masing, kumpulan minoriti yang berusaha mengganggu gugat kestabilan politik kerajaan dengan menggunakan cyber tropher dalam penyebaran misi mereka cukup lengkap. 

Anehnya ada juga pemimpin parti politik yang menyokong kerajaan bersikap angkuh dengan membelakangkan sebilangan rakyat yang pernah berusaha membantu mereka dalam gerak kempen sehingga mereka menjadi YB, ini lah lumrah politik sebaik mencapai cita cita yang dihajati maka bermulalah kelakuan mereka KACANG LUPAKAN KULITNYA apa tak lagi mengenang jasa golongan terlibat jelas warga yang ditemui berhubung dengan angka 126.

Apapun angka 126 tidak boleh dipersendakah jika semua  pemimpin parti politik masih terus membelakangkan segenap lapisan rakyat luar bandar secara berterusan sehingga menjelang pilihan raya akan datang.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan