Ahad, 28 Mei 2023

AMALAN SIHIR AKIBAT DENGKI 

Oleh. Williem Anak Lagau 

Borneo. Akibat dikuasai hasad dengki ada orang sanggup melakukan sihir tanpa mengira agama walaupun berlakon tudung litup namun ia terus berbuat sihir pada orang tidak berdosa.

Pelbagai jenis sihir seperti menabur beras dijalanan orang, memuja patung dibelah dua dan laporan terbaru memuja laras berbentuk senjata api dikawasan semak entah apa hasil berbuat serupa.

Menurut sumber orang ramai yang ditemui, tidak semua bertudung dan berketayap itu tergolong Umat Islam Beramal Soleh malah ada yang sekadar menjadikan topeng melakukan kejahatan khususnya sihir hasad dengki, walhal mereka langsung tidak pernah mempelajari hukum hakam agama Islam yang mewajibkan beramal soleh disamping menjauhi hasad dengki apa tak lagi sihir serta membantu golongan orang miskin tegas mereka.

Ada juga bertopeng menutup tudung dikepala mereka sedangkan dalam beg sandang RAMBUT JIN ATAU MAHLUK GHAIB terus dipuja setiap hari sebagai senjata melakukan sihir pada orang tidak berdosa dan cukup memalukan tegas orang ramai yang ditemui. 

Apapun menurut ulama yang ditemui, sejenis ilmu yang ditakuti bagi orang yang kurang pendinding diri adalah yang terminum atau termakan sememangnya sukar untuk diubati apa tak lagi jika terlambat lebih dari 3 hari pastinya boleh membawa maut jika penawar tidak diperolehi ujar mereka. 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan