Isnin, 8 Mei 2023

Berita Ringkas 

RAKYAT PERLU MEMILIH POLITIK MATANG 

Oleh. Koijul Hairol 

Politiking berpindah randah perlu diteliti segenap lapisan rakyat jelata jika mereka mahu program pembangunan maju disetiap kawasan mereka dalam jangkamasa panjang, sikap ketua ketua parti yang kerap berpindah randah demi mencari kepentingan peribadi mereka hanya merugikan seluruh warga kampung tanpa kestabilan politik setempat. 

Ini diluahkan penduduk yang kerap kali keciwa dengan ketua ketua pemimpin politik mereka diperingkat perkampungan dimana bertukar parti sesuka hati namun bantuan untuk rakyat kurang diutamakan tegas mereka.

Sikap sebilangan ketua parti politik diperingkat kampung yang sesuka hati bertukar tukar parti membuatkan setiap parti yang diwakili mereka terus tewas setiap kali pilihan raya ujar orang kampung yang ditemui.

Dalam situasi seumpama rakyat lebih bijak memilih kepimpinan ketua ketua parti mereka yang benar benar membantu rakyat dan bukan nya memburu kepentingan peribadi mereka ujar orang kampung.



 Pilihan Utama 

Selamat Menyambut Pesta Menuai tahun 2023, Kepada Seluruh Saudara Mara, Sahabat Handai, Semua Kenalan Yang Tidak Sempat Dihubungi Sama Ada Didalam Dan Luar Negara Masa Kini. Semoga Setiap Dari Ungkapan Yang Disampaikan Mampu Dihayati Bersama Setiap Yang Diungkapkan. 

Daripada. 

Kami Seluruh Sahabat Yang Ada Dalam Gambar Yang Disiarkan Warga Borneo Sabah.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lunpur. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan