Selasa, 1 Oktober 2024

HARAP TIDAK LUPA DIRI

Oleh. Helary Sukiono

Australia.  Perbuatan rakyat Malaysia yang merubah diri menyerupai wanita dari jantina asal lelaki dinasihatkan warga nusantara jangan sampai lupa diri sampai ketua.

           Beliau yang bersembunyi di Australia akibat menjadikan dirinya sebagai wanita sebaik disahkan JPN Malaysia sebagai anak lelaki terus dibuai kebanggaan berkawan lelaki dengan berpakaian wanita hingga kini.. 

          Ini dunia yang diguna sesuka hati menukar pengenalan diri dari lelaki menjadi wanita malah ada juga sebaliknya kerap dihebahkan wanita menjadi lelaki tanpa keinsafan diri ujar warga nusantara hari ini. 

           Mujur lah Mohd. Nur Sajat yang kini menggunakan nama Nur Sajat sahaja bebas berbuat apa sahaja di negara Australia, namun ramai warga memperingatkan beliau bahawa sampai masa tua nanti baru tahu perbezaan lelaki dan wanita jika tidak menginsafi diri dari masa sekarang jelas mereka.

        Sampai bila kah Mohd. Nur Sajat menjadi wanita di Australia tanpa menerima ketentuan dari Allah dilahirkan sebagai anak lelaki, warga nusantara berharap sangat beliau mendapat keinsafan kembali seorang manusia sebagai lelaki dimasa akan datang lapor mereka.





Nota. Dilarang mendapat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar harian ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan