Ahad, 14 Mei 2017

Oleh. Bujie Tukarang
IBU MINTA ANAK PULANG DIPANGKUAN
Keningau. Seorang anak yang terpisah dengan ibu lebih 20 tahun lalu diminta pulang kepangkuan ibu yang kini kurang sihat dekat Kg. Widu Tambunan sebagai mengubati kerinduan naluri seorang ibu, kali terakhir ibu mendengar alamat anaknya berada diquartes Shell sekitar Keningau namun sehingga kehari ini tidak seorang pun mengetahui kemana anak terlibat menghilangkan diri tanpa sebarang sebab anak terlibat meninggalkan ibunya apa tak lagi menghubunginya.
Kes anak meninggalkan orang tua terlalu banyak malah amat menyedihkan juga apabila sianak langsung tidak menghubungi kedua orang tua mereka sehingga berpuluh tahun bagaikan berkemungkinan tidak tahu lagi alamat orang tua, ibu yang mencari anak kandung bernama Lanuing@Yien Yien Dami Kg. Widu Tambunan manakala anak yang dicari pula bernama Juslina@Ugarang Garinis sehingga kini tidak dapat dikesan kemana anak tersebut menghilang dan amat perlu ibu berkehendak ianya pulang dengan segera.
Kes tersebut juga telah banyak diviralkan dalam beberapa laman sesawang seluruh Sabah namun tidak ada sebarang maklumbalas dari masyarakat sekeliling berhubung kedudukan anak tersebut, pihak keluarga terlibat mencari anak amat memerlukan anak tersebut pulang segera sebab Ibu amat mengharap anak kandung menemuinya selagi hayat masih dikandung badan katanya. JUSLINA@UGARANG GURINIS BOLEH MENGHUBUNGI IBUNYA DITALIAN 01123795573,  0178909843,  01125360839

Tiada ulasan:

Catat Ulasan