Rabu, 25 Januari 2023

WASPADA GOLONGAN PEMUJA ILMU GHAIB 

Oleh. Koijul Hairul  

Pengamal hasad dengki dilaporkan suka mengadakan upacara pemujaan dalam pelbagai tempat seperti Busut dan Pokok Bambu Terpilih semata mata mahu memusnahkan hidup orang yang mereka dengki. 

Upacara Pemujaan dilakukan pada waktu malam agar gagal dipandang orang sekeliling demi melindungi kegiatan jahat mereka, namun masih ramai orang tidak mempercayai perbuatan tersebut apa tak lagi langkah kejahatan mereka yang dengki kejayaan orang lain dari perusahaan mereka.

Menurut orang ramai yang ditemui, pengamal upacara pemujaan juga tidak memilih bangsa dan agama selagi jiwa dan diri mereka terus dikuasai hasad dengki, tidak hairan lah mangsa yang dikenakan upacara pemujaan akan terus hidup dalam kesakitan sedangkan PEMUJA gembira bersenang hati tiap masa.

Sehubungan dengan pendedahan ini semua lapisan masyarakat perlu sentiasa berwaspada dengan warga sekeliling mereka agar tidak menjadkan mangsa pemujaan tersebut didalam jangkamasa panjang. 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan