Rabu, 18 Januari 2023

INDUSTRI PENYIARAN MULA DIKENALI 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Kejayaan anak peneroka memperkasa industri penyiaran sehingga ke NUSANTARA mula menarik perhatian para pembaca pelbagai etnik suku kaum dan agama setiap hari malah semua kakitangan yang memakai MEDIA TERKINI terus dikerumuni merakam gambar.

Terbaru kakitangan Media Terkini dikerumuni orang ramai merakam gambar sambil disaksikan oleh Ketua Pengarah Pengiklanan Kumpulan bukan sahaja Malaysia malah juga melibatkan negara negara jiran tetangga seperti Singapore, Brunei dan Indonesia.

Media Terkini juga tidak terlepas dengan sindirin golongan tertentu yang berjawatan diperingkat rendah tanpa mengambil tahu situasi sekeliling mereka, tidak hairan lah terkadang empunya akbar ini dianggap golongan tertentu sebagai penganggor tanpa menyelidiki SIDANG PENGARANG akbar ini setiap hari.

Untuk rekod Media Terkini bermula bersiaran industri akbar sejak 1998 diatas daya usaha berdikari sendiri, mujurlah akbar ini terus hidup sampai kehari ini dengan banyak konsep perubahan melibatkan daya saing golongan muda mudi remaja masa kini.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan