Rabu, 4 Januari 2023

NOTIS PENTING 

AKBAR MEDIA TERKINI HARIAN MALAYSIA akan terus membongkar segala gerak langkah golongan yang CAKAP LAIN BUAT LAIN merangkumi seluruh BORNEO.

Warga Borneo seringkali melaporkan ramai ORANG SETEMPAT bercakap lain perbuatan lain, namun KRU kami sentiasa mengetahui hal ini sejak tahun 2001 lagi walaupun cakap depan mata halus namun dibelakang langsung tidak masuk akal.

Isu panas semua penyiaran Borneo Bumiputera termasuklah pengiklanan MAHU PERCUMA malah ada menganggap bumiputera tidak mampu memegang PENYIARAN DAN PENGIKLANAN melainkan pekerja bawahan sahaja.

Sebaik golongan terlibat tahu kebolehan orang Bumiputera tertentu terus menjauhi diri mereka bagaikan golongan terlibat mengejar mengemis dengan golongan mereka.

RENUNG LAH KEHADAPAN DAN JANGAN MENIDAK KEUPAYAAN ORANG YANG GAGAH BERUSAHA walaupun secara kecil kecilan demi ketelusan dan keiklasan diri dan hati mereka. Pengarang




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan