Isnin, 30 Januari 2023

 MELIHAT MEMBACA

RAMAI  

Oleh. Jaitos Dumiri 

Sabah. Menjejaki situasi segelintir warga dalam negeri ini sememangnya ramai membaca, memerhati gambar apa juga yang didedahkan, sebaliknya siap membaca dan menonton gambar sudah ramai tidak ingat apa yang mereka baca dan tonton akibat kurang peka
dengan laporan sekeliling. 

Terbaru dalam sebaran watsap serta laman sesawang POP DRINGK dikaitkan campuran diluar jangkaan seperti dadah manakala arabiki Sausage pula dikaitkan campuran khinzir namun selamba sahaja bagi sebilangan warga dalam negeri ini.

Isu seumpama tidak menjadi perhatian sebilangan warga dalam negeri ini apa tak lagi berita berita serantau kurang menarik bagi mereka sejak sekian lama jelas penduduk Sabah yang ditemui.

Sehubungan dengan paparan ini semua pihak warga Sabah harus peka agar jangan sampai anak anak mereka terjebak baharu menyesali segala kejadian.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan pengiklanan, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan  Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan