Ahad, 29 Januari 2023

ASAM GARAM PENYIARAN 

Sikap hasad dengki golongan tertentu yang dihubungi setiap KRU Media Terkini saban hari dengan mematikan panggilan amnya blok talian kru akbar ini menjadi kekuatan untuk terus melangkah kehadapan.

Peringkat awal tahun 2023 ini juga terlalu mencabar bagi kru Media Terkini dimana tergamat memutus hubungan dengan setiap kru yang menghubungi mereka.

Untuk rekod KRU Media Terkini banyak mendepani pelbagai lapisan masyarakat tanpa mengira pangkat kedudukan termasuklah rakyat berbilang kaum, anehnya ada dikalangan mereka yang suka memandang rendah sebilangan KRU penyiaran akbar ini sebaik mengetahui bersiaran harian dan bertahan sejak 1998 lagi. 

Ramai orang yang umpama enggan dihubungi kru Akbar Kami walaupun golongan terlibat sememangnya mengenali akbar ini sejak awal tahun 2000, ini disebabkan rasa tidak senang hati amnya dengki dengan ketabahan kru penyiaran kami  sehingga hari ini sedangkan golongan terlibat terus menyepi diri.

Kemajuan peniaga asing terus disanjung golongan terlibat hampir setiap hari terutama ROKOK SELUDUP, PENIAGA BERGERAK ENTAH DARI MANA, JUAL PAKAIAN DITAMU, namun warga sendiri enggan berkerjasama lumrah sebilangan warga kita.

Apapun akbar ini terus melangkah seiring dengan syarikat penyiaran dan pengiklanan lain didalam mahupun luar negara, satu persatu kita ketengahkan tembelang golongan yang memiliki hasad dengki didalam kehidupan melihat kejayaan orang lain. Pengarang




Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Kuala Lumpur. Editor 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan