Khamis, 5 Januari 2023

LIGA ARAB DILANDA SALJI 

Oleh. Huzera Ben

Arab Saudi. Ramai warga setempat percaya segala penurunan salji dibeberapa kawasan tanah bukit liga Arab diturunkan ujian dari Allah swt supaya seluruh hamba Allah swt terus menyembah kepada ajaran Allah swt.

Ada juga orang beragama diluar negara Arab sekadar mendengar penurunan Salji sekitar kawasan berbukit bukau negara tersebut umpama satu lumrah alam semata mata tanpa menghayati segala kekuasaan dari yang maha esa.

Terlalu banyak musibah yang dipertontonkan oleh Allah swt buat manusia dipelusuk muka bumi ini setiap masa namun keinsafan masih terlalu jauh sebilangan manusia sejagat walau apapun amalan pegangan agama mereka. 

Tidak kurang juga manusia yang masih hasad dengki dengan kejayaan diri serta orang lain disekeliling mereka dengan tidak memberi peluang saling mendendam dan berusaha menjatuhkan orang lain dari mereka.




Nota. Dilarang  membuat ulasan berita, memuat turun berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Malaysia Kuala Lumpur. Pengarag

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan