Jumaat, 20 April 2018

 PEMBUNUHAN TERANCANG SEMUA PIHAK BERWASPADA
Kuala Lumpur. Pembunuhan Dr. Fadi Mr Albatsh Fatma 35 tahun dipercayai perbuatan agensi perkhidmatan rashia Israel MOSSAD perlu menjadi iktibar disamping membuka mata dikalangan umat Islam dipelusuk dunia agar dapat dikekang dari berulang dimasa akan datang,  masyarakat dalam negara Malaysia juga perlu berwaspada disekeliling mereka terutama golongan warga asing dan rakan rakan subahat warga asing agar sebarang kemungkinan dapat ditangani pada peringkat awal sebelum sampai ketahap pembunuhan.
Demikian pendedahan Ketua Jihad Islam Plasten Khalid Al Batash sebagai mengulas sebenar tragedi pembunuhan Dr. Fadi Mr Albatsh (gambar) yang tinggal si Malaysia sejak tahun 2011 lalu dan dilapor memiliki permastautin tetap di Malaysia, dalam konteks seumpama kesiapsiagaan seluruh masyarakat dalam negara ini sangat penting bukan sahaja menjaga keselamatan orang lain malah penting juga untuk diri sendiri setiap masa memandangkan kita tidak kenal siapa warga asing yang berkeliaran disekeliling kita.
Adalah menjadi harapan semua pihak agar setiap warga asing yang memasuki negara ini dipantau lebih jetat dimasa akan datang bagi mengelak berlaku lagi pembunuh upahan  dari negara asing memasuki negara ini bagi melakukan perbuatan seumpama.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan