Sabtu, 11 Februari 2017

Oleh. Williem Anak Lagau
RAKAN TAK SEBULU PUNCA BERUNDUR?
Sabah. Akibat rakan seperjuangan tidak seiring dalam parti yang berkonsep maufakat demi negeri Sabah langkah terbaik adalah meninggalkan HARAPAN RAKYAT dan berehat seketika bagi memikirkan halatuju perjuangan terbaik untuk masa depan negeri Sabah, meninggalkan HARAPAN RAKYAT bukan bersara dalam politik namun memilih langkah terbaik bagi mencari parti yang semua pejuang sebulat suara bagi melakukan perbincangan demi kekuatan dan mendapat sokongan rakyat tanpa mengetepikan sesuatu pandangan terbaik hasil kajian dari ilham sanubari seluruh lapisan rakyat negeri ini.
Sepanjang usia sebulan dalam parti HARAPAN RAKYAT SABAH bermula 9 Januari 2017 hingga 9 Febuari 2017 pelbagai gerak kerja telah disumbang bakti demi masa depan perjuangan keatas tanah air dan masyarakat Sabah amnya, selain dari itu pada peringkat mula menyertai parti ada cahaya kebaikan kearah masa depan parti manakala berundur dari parti juga disuluh cahaya kebaikan diri sendiri serta parti HARAPAN RAKYAT amnya tapa menjatuhkan mana mana pihak agar parti akan terus meneruskan perjuangan tanpa diri saya.
Mr. Kanul Gindol berkata demikian pada media-terkini-sabah.blogspot.com sebagai penjelasan beliau berrehat dari politik selaku Ahli Majlis Tertinggi Parti Harapan Rakyat Sabah hari ini tanpa membuat kenyataan yang boleh menjejaskan imej parti dari masyarakat sekeliling, beliau juga mengaku akan terus berjuang dalam politik selepas berehat menenangkan fikiran agar tidak lagi disalah anggap oleh rakan rakan dalamdalam politik yang secara berterusan tanpa memberi nama tidak baik terhadap partiparti memandangkan politik sebati dalam diri katanya.
Mr. Kanul Gindol merupakan pemimpin yang Lee, tegas, peramah disamping senang didampingi rakyat jelata walaupun setara dengan golongan tokoh tokoh politik Sabah masa kini namun sukar disaingi masa bertemu rakyat jelata yang tidak ada jurang perbezaan, selain dari itu beliau juga merupakan aktif dalam media masa pemberitaan sejak sekian lama tanpa ada perwatakan sombong atau membelakangi golongan rakyat yang amat memerlukan pemimpin yang berwibawa disamping belajar politik matang dan tahu halatuju tegasmya.
KANUL GINDOL MEMILIKI RANGKAIAN BAIK TERTERBAIK PADA RAKYAT JELATA MAHUPUN GROUP MAHUPUN BEBERAPABEBERAPA BEBERAPA PENGAMAL MEDIA DALAM MEDIA CETAK SERTA MEDIA SOSIAL YANG SANGAT DIGERUNI GENERASI MUDA MUDI  TANPA ADA PERBEZAAN DENGAN MASYARAKAT MASA KINI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan