Isnin, 24 Jun 2019

PENYATUAN PAS UMNO SINAR TERBESAR
Basron Kirwan
Perlis. Penyokong Pas Norsham Kamis  (gambar) akan memangkah undi calon Pas atau Umno yang terpilih dikawasan nya pada pilihan raya ke 15 akan datang, suara seumpama membuktikan rakyat Malaysia masa kini lebih berkuasa memilih pemimpin mereka berbanding pemimpin atasan parti politik akan datang apa tak lagi permaufakatan Umno dan Pas termeterai selepas PH menawan kerajaan Malaysia pada pilihan raya ke 14 yang lalu.
Beliau optimis jika Sarawak dan Sabah sama sama bersuara seluruh rakyat menolak PH dalam pilihan raya ke 15 kita mampu melakukan nya apa tak lagi GPS Sawarak dan Gabungan Bersatu Sabah pasti mampu menewaskan Warisan dan UPKO Sabah seperti perjuangan Pas Umno Malaysia katanya.
Sehingga berita ini ditulis hanya Sarawak dan Semananjung Malaysia yang bersuara lantang membentuk penyatuan perjuangan parti politik, manakala pemimpin parti politik pembangkang Sabah masih menyepi diri dimana kadangkala tokoh politik parti mereka dihubungi pun tidak memberi jawapan tanpa diketahui sebab musababnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan