Khamis, 9 Mei 2019

PRK SANDAKAN SIAPA PILIHAN RAKYAT ?
Oleh.  Hujera Ben
Sandakan.  Melihat pilihan raya di P. 186 Sandakan dengan kedudukan lima penjuru menyukarkan rakyat jelata memilih siapa wakil Parlimen yang mereka pilih dalam 3 hari lagi memangkah undi mereka, gerak langkah Media Terkini yang berusaha menghubungi tokoh tokoh politik Sabah menerusi Telipon nampaknya tidak berjawab mungkin mereka tidak mengenali Media Terkini atau sibok dengan jentera kempen mahu menang menjadi ahli parlimen baharu.
Media Terkini menukar langkah menemui rakyat pengundi PRK Parlimen Sandakan Cina, Bumiputera Islam dan Bumiputera Bukan Islam jelas jawapan mereka pendek padat apa yang calon calon boleh bantu rakyat Parlimen Sandakan yang tiada pangkat?, lepas menang nanti bukan senang mahu jumpa jadi sebaiknya dalam dua tiga hari ini jumpai lah rakyat jelata agar semua masaalah yang terbiar sekian lama dapat diluahkan jelas pengundi Parlimen Sandakan penuh harapan.
Diharap UMNO Sabah yang mendapat autonomi tempatan boleh berusaha mrraih semula sokongan rakyat Sabah dalam PRU KE 15, dengan usaha digembeling bersama rakyat,  ngo,  syarikat syarikat tempatan agar seiring memulakan perjuangan mereka yang kini didalam tangan Pakatan Harapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan