Isnin, 30 Julai 2018

Berita Ringkas
Oleh. Basron Kirwan
 Kuala Lumpur. Isu mempromosikan sejarah komunis tidak wajar diteruskan walaupun dianggap bersejarah demi menjaga hati dan perasaan seluruh keluarga yang menjadi mangsa korban dan kecedraan kekal akibay kekejaman pengganas Komunis jelas kelab bekas Perajurit dan perwira Sabah yang dihubungi media hari ini.



PATI yang digempur habis habisan diseluruh tanah melayu wajar diseragamkan operasi seumpama dipelusuk negeri Sabah demi merealisasikan keberkesanan pemantauan PATI apa tak lagi memberi peluang pada PATI yang jelas bersalah masuk dalam negara tidak berdaftar diberikan pula permit pekerjaan rujuk pada Suruhanjaya Siasatan DiRaja RCI demi memelihara hati orang asli Sabah.




Isu Letupan dilombok seharusnya telah lama diketahui oleh dunia khususnya rakyat Malaysia yang berjiran dengan Indonesia, warga Malaysia perlu menjadikan sesuatu sempadan bagi menjauhinya demi keselamatan nyawa setiap keluarga disamping bertawakal mencari tempat tempat lain melancong khususnya yang diwartakan setiap negara selamat dikunjungi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan