Khamis, 2 Julai 2020

BERITA RINGKAS
Oleh. Baron Kiraan
Kuala Lumpur. Kepimpinan kerajaan PN masa kini mampu diterima rakyat jelata dalam jangkauan panjang jika dicetak sehingga keluar umbi rakyat jelata disamping menjawab segala tuduhan para pemimpin parti lawan demi meyakinkan rakyat seluruh negara segala kemampuan barisan kerajaan PN masa kini.
Tekanan tekanan sebilangan pemimpin parti lawan dalam media sosial cukup tajam dan mampu mempengaruhi minda rakyat jelata khususnya golongan generasi muda mudi jika tidak dijelaskan oleh barisan kepimpinan kerajaan PN masa kini terutama dalam isu isu negara dengan pelbagai tekanan persoalan dan tekanan yang sentiasa dimainkan oleh pemimpin parti pembangkang yang berusaha mahu merebut semula kerajaan PN dengan pelbagai cara.
Antara suara tokoh tokoh penganalisis politik yang ditemui kru media menghujankan suara pemimpin parti pembangkang dalam negara mampu meraih minda muda mudi jika tidak dijawab penuh jelas seperti pelbagai propaganda dimainkan sebelum pru ke 14 yang lalu sehingga BN tumbang dengan kurangnya hujahan bagi menjawab segala propaganda yang digunapakai setiap jam sulaman sosial dan FB.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan