Jumaat, 26 Oktober 2018

Oleh. Noor Abdullah/Basron Kirwan
SETIAP KALI TURUN PADANG BERTIGAS PASTI JEJAKI BERPANDANGAN
Indonesia. Seorang pegawai polis wanita yang terlalu cantik umpama wajah pelakon tersohor sukar turun padang menjalankan tugas akibat menjadi perhatian setiap mata jajaka tampan, namu demi tugasan Komsaris Nety Roadiana Siagan tetap melaksanakan tanggongjawabnya demi negara dan masyarakat sejagat agar leluhur perundangan terus terlaksana dengan penuh terpelihara setiap masa jelasnya tegas dengan penuh senyuman.


PENJAWAT KETUA MENTERI SABAH SIAPA?
Kota Kinabalu. Berdasarkan status di Mahkamah Tinggi Kota Kinabalu sehingga kehari ini status Ketua Menteri belum diputuskan siapa diantara Datuk Seri Musa Aman dan Datuk Seri Shafie Apdal berikutan tarikh lanjutan pendengaran adalah 7 November 2018, rakyat jelata asli Sabah yang ditemui mengaku mereka yakin kebenaran Ketua Menteri Sabah bakal terjawab selepas 7 November 2018 dan perlu disedari setiap penyokong kedua pihak bersabar dan saling hormat menghormati antara satu dengan lain jelas mereka.

INI LAH MEMBUKTIKAN BELUM ADA KATA PUTUS DIMAHKAMAH BERHUBUNG ISU KETUA MENTERI SABAH YANG SAH DISISI PEFUNDANGAN TUBUH KERAJAAN NEGERI PADA TAHUN 1963.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan