Selasa, 2 Oktober 2018

 SYKT AZOM PRODUCTIONS HOUSE, PENYIARAN NEWS MEDIA TERKINI TANPA SEMPADAN MEMPELAWA PARA PELANGGAN  MENGIKLANKAN PELBAGAI PRODUK DAN PERNIAGAAN DALAM DAN LUAR NEGARA TIAP HARI.                  
SEMUA KADAR
HARGA ADALAH TUNAI.
HUBUNGI 01138554026

(GAMBAR KIRI) Cina. Demi kasih sayang ayah dengan anak kecil mengalami penyakit kronik kenser yang sukar diubati kecuali kuasa Tuhan menyembuhkan sanggup menemaninya bermain diliang lahad agar terubat hati kedua orang tua berkenaan meniti kehidupan selagi hayat anaknya berada dikandung badan. Adakah dalam negara kita kedua ibu bapa sanggup berbuat demikian. Mari renungkan bersama.



Pandangan rakyat. Dalam Malaysia bahasa Melayu amat penting sebagai bahasa kebangsaan dan wajib dipergunakan demi memelihara martabat bangsa Melayu sepanjang masa, sebagai pemimpin jangan lah terlalu mengagungkan bahasa luar dari Malaysia sehingga mengamalkan bahasa dua pertindihan demi membuktikan rasa bangga pada bahasa Inggeris tanpa memikirkan rakyat Melayu yang mengundi mereka. Mari orang Melayu renung renungkan bahasa kita dimasa akan datang agar tidak ditinggalkan oleh budaya bahasa Inggeris yang diamalkan orang yang lebih berkuasa jelas N.B. Raidih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan