Jumaat, 19 Oktober 2018

BERITA RINGKAS
Oleh. Williem Anak Lagau
PEREBUTAN EMPAT PENJURU PKR CABANG SEPANGGAR?
Kota Kinabalu. Perebuatan Jawatan Ketua Cabang PKR Sepanggar dilaporkan empat penjuru masa kini dimana masing masing mengharapkan undi dari seluruh ahli parti keadilan rakyat yang layak mengundi berdasarkan perlembagaan pkr, namun dalam persaingan mereka meraih sokongan undi dari seluruh ahli pkr dilaporkan terdapat calon yang bertanding tidak mampu berjumpa seluruh ahli yang bertaburan didalam ratusan buah perkampungan mengakibatkan terdapat ahli mereka yang keciwa mendapat pesanan ringkas minta diundi namun hendak berjumpa jauh sekali jelas beberapa ahli pkr yang ditemui.
Media Terkini yang cuba menghubungi dua calon tunggal Ketua Cabang Mantan Wakil Rakyat Inanam Roland Chia dan orang Lama pkr Ramlan pula sukar ditemui malah mengakui terlalu banyak tugasan sehingga tidak dapat menemui Pengurus Kanan Media yang berada dalam Sabah.
Apapun calon calon Ketua Cabang yang bertanding dalam Parlimen Sepanggar terpulang pada ahli pkr bagi memilih mereka yang berwibawa membela nasib rakyat jelata jelas orang ramai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan