Selasa, 15 Disember 2020

 KEJAYAAN RUU PERBEKALAN 2021  

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Kesungguhan dan ketelusan kerajaan masa kini membela seluruh rakyat Malaysia termasuk lah Sarawak dan Sabah yang terkesan pandemik Covid 19 menjelang tahun 2021 berjaya meraih sokongan 111 sokongan berbelah bahagi manakala 108 menolak disamping seorang seorang Ahli Parlimen tidak hadir dalam masa pengundian. 


Kepimpinan Tan Sri Muhyiddin Haji Mohd. Yassin sebagai Perdana Menteri Malaysia mendapat sokongan sejumlah 111 Ahli Parlinen menamat desas desus dari parti pembangkang yang meramalkan hilang sokongan dalam undi berbelah bahagi RUU Perbekalan 2021.

Rakyat seluruh negara juga perlu bijak mendapat maklumat segala perancangan kerajaan yang terbaik sehingga disokong Ahli Parlimen terbanyak demi kebaikan seluruh rakyat dan pembangunan serta ekonomi negara agar mampu memberi keyakinan terhadap para pelabur dari negara negara maju luar negara.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita serta memuatkan pelbagai iklan perniagaan didalam akbar ini tanpa kebenaran dari pihak penerbit. Editor 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan