Jumaat, 18 Disember 2020

Oleh. Koijul Hairul

Berbudi pada tanah pasti memberi hasil lumayan setiap insan tabah dan berusaha penuh gigih setiap hari tanpa menyombong diri pada sesama manusia walau berbeza darjat.

Sememangnya pada masa kini ramai individu bila hidup lebih sedikit dari jiran tetangga mula sudah angkat muka melihat golongan yang susah walaupun sesama berbudi pada tanah namun wujud kebanggaan diri sebaik memperolehi kelebihan sedikit dalam kehidupan adalah yang mula sudah tidak kenal rakan sejiran yang serba kekurangan ujar warga desa yang ditemui Media Terkini.


 Sabah. Media Terkini Borneo Utara dihujani pertanyaan warga tempatan bahawa Laman Sosial menyebarkan bunga (Gambar Disiarkan) dikaitkan pelbagai kegunaan perubatan mujrab yang mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit oleh individu walaupun belum ada sepatah kata dari pihak KKM mahupun Kumpulan Kedoktoran Kerajaan didalam negara ini.

Apapun penyebaran masa kini sebaiknya merujuk terlebih dahulu dengan seluruh hospital atau farmasi kerajaan terlebih dahulu sebelum mempercayai serta menggunakan nya demi keselamatan dan kesihatan keluarga masing masing. 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita atau memuatkan iklan perniagaan didalam akbar ini tanpa kebenaran penerbit. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan