Ahad, 18 Oktober 2020


 PRODUK TUMBUH BAGAI CENDAWAN 

Oleh. Gason Dumiri 

Sejak beberapa tahun lalu produk makanan, minuman, kecantikan dan herba makanan tambahan tidak terkira diceruk rantau menyukarkan masyarakat memilih sebagai pengguna kearah kebaikan seisi keluarga.

Dikalangan penjual sememangnya masing masing memuji dan mengakui kebaikan produk mereka setinggi menggunung demi mengaut keuntungan dari setiap pelanggan pembeli produk mereka tiap hari.

Menurut pihak berkuasa tempatan yang seringkali memberi peringatan bahawa adalah penting berwaspada meneliti setiap produk yang dijual hendaklah mempunyai kualiti yang diperakui pihak kerajaan yang bertanggongjawab.

Sebaliknya masyarakat masa kini kurang menitikberatkan kualiti perakuan pihak pihak berkuasa kerajaan diseluruh negara asalkan keluar iklan dilaman fb, watshap group, tweter dan instgram sudah berebut bagi membelinya tanpa berfikir panjang meneliti setiap produk yang telah dipaparkan kepada orang ramai.

Biarlah berhati hati mentelaah nasihat pihak berkuasa kerajaan demi menjamin keluarga dari mengguna segala produk yang dibawah pulang kerumah tiap hari.







Nota. Dilarang membuat catatan atau menumpangkan iklan didalam akbar ini tanpa kelulusan pihak penerbit. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan