Selasa, 20 Oktober 2020


 Oleh. Huzera Ben 

WANITA PERLU WASPADA DENGAN KAEDAH KECANTIKAN  

Guangzhou. Wanita yang saling berlumba lumba memburu pelbagai kaedah rawatan demi mencantik badan dan muka mereka perlu berwaspada agar tidak memudaratkan diri sendiri jika tersilap langkah.

Peringatan ini disuarakan oleh Zhau sebaik mukanya lumpuh separah akibat penggunaan kosmetik kecantikan dari klinik swasta bagi mebuang kedutan dimuka namun selang beberapa hari yang diperolehi adalah lumpuh separa muka dari ketamakan mencantik muka jelasnya.

Sehingga kini Zhau yang berasal dari Hangzhou Wilayah Zhejiang mengaku muka nya berserta mulut sebelah kiri herot dan berkerut sehingga sukar menutup mata dan mulut bahagian kiri akibat kesilapan doktor baru yang merawatnya.

Kini Zhao sedang mendapat rawatan dihospital kerajaan bagi memulihkan kecacatan mukanya yang entah bila bakal menemui kesembuhan.

Zhao juga dalam proses membawa kes tersebut kemahkamah bagi menuntut ganti rugi terhadap kecatan muka setimpal dengan kos rawatan sehingga sembuh seperti sediakala katanya.





Nota. Dilarang membuat catatan ulasan dan memuat sebarang iklan didalam akbar ini tanpa kelulusan pihak penerbit. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan