Selasa, 20 Oktober 2020


 Oleh. Koijul Hairul 

PEMIMPIN PEMBANGKANG JANGAN DIPANDSNG REMEH 

Kuala Lumpur. Semangat juang para pemimpin parti pembangkang tidak boleh dipandang remeh oleh kepimpinan parti politik pemerintsh negara masa kini selagi perjuangan parti parti pembangkang terus menerus menemui seluruh lapisan rakyat jelata diseluruh negara.

Sebilangan rakyat didalam negara ini masih ramai yang memberi sokongan terhadap perjuangan parti pembangkang dimana jika pemimpin parti pemerintah lalai mendampingi serta membantu keperluan seluruh rakyat masa kini tidak mustahil rakyat tidak akan kembali kepada perjuangan parti pembangkang dalam pilihan raya akan datang.

Antara visi dan misi sebilangan besar kepimpinan parti pembangkang yang terus mendampingi seluruh rakyat dalam negara ini sama ada secara turun padang mahupun penggunaan Cyber Net Cyber Throper malah Watshap Group mereka juga cukup jelas menggegarkan perjuangan pemerintah masa kini. 

Dalam konteks politik masa kini siapa yang mampu mendekati seluruh rakyat jelata golongan ini bakal meraih sokongan dalam pilihan akan datang apa tak lagi jika pemimpin parti politik pemerintah masa kini terlepas pandang masaalah rakyat jelata sudah pasti memberi kesan dalam pilihan raya akan datang. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan