Khamis, 22 Oktober 2020



 Oleh. Jopis Anak Lagau 

PENGIKLAN JANGAN SABOTAJ AKBAR KAMI  

Jabatan persiaran Akbar Media Terkini Online Edisi Sabah meminta kepada seluruh pengiklan di Malaysia, Brunei, Singapore dan Indonesia agar tidak menceroboh menyiarkan IKLAN tanpa menghubungi pejabat kami untuk berurusan penyiaran.

Media Terkini Online Edisi Sabah merupakan milik Syarikat Azom Productions House Kuala Lumpur hasil Ilham Dato' Azhar Haji Omar CEO Syarikat merangkap Ketua Pengarah Penyiaran akbar tersebut.

Sejak kebelakangan ini terdapat iklan dimuatkan bernama SUNFLOWER 8558778142 setiap hari tanpa dikenali siapa pemilik iklan tersebut akibat melakukan pencerobohan berunsur penipuan iklan.

Dato' Azhar Haji Omar yang melantik Pentabdir Pengurusan Pemberitaan dan Pengiklanan kepada En. Arman Karim @ Doriso berharap seluruh pelanggan dan pembaca kami tidak sesuka hati mensabotaj  ruang pengiklanan akbar tersebut.

Sementara itu En. Arman Karim @ Doriso ketika dihubungi menafikan mengenali SUNFLOWER 8558778142 yang menceroboh iklan di Media Terkini Online Edisi Sabah sejak beberapa bulan yang lepas katanya.

Sehubungan dengan itu setiap pengiklanan haruslah berurusan dengan bahagian Pegawai Pengiklanan dalam akbar kami setiap hari tanpa menceroboh iklan secara percuma ujar Arman Karim @ Doriso hari ini.


Unit Pengurusan Pengiklanan Media Terkini Online Edisi Sabah Tel 01138554026 Watshap 0194827829 masa pejabat sahaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan