Jumaat, 23 Oktober 2020


 Berita Ringkas 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Semua langkah yang dilakukan  Tan Sri Muhyiddin Haji Mohd. Yassin yang mengadap Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong  tidak menghalang sokongan rakyat terhadap kerajaan masa kini. 

Menurut sumber dalam langkah kerakusan penggugatan kuasa kuasa politik yang tidak berpenghujung sehingga membosankan segenap rakyat diseluruh negara  disamping penularan pendemokrasian Covid 19 yang terus melonjak ke Zon merah langkah Perdana Menteri harus disokong agar segala bebanan rakyat tidak bertambah teruk akibat tindak tanduk politik rakus pihak tertentu tanpa berfikir nasib kehidupan rakyat berkurung diri di rumah menjauhi jangkitan Covid 19 jelas rakyat yang ditemui. 

Hakikatnya tidak semua rakyat menyukai trend politik  tamak yang berusaha menukar kerajaan masa kini pimpinan PN, BN GPS dan GRS dan MN seluruh negara yang sedang berusaha membantu rakyat menangani jangkitan penyakit Covid 19  namun diganggu gugat terus golongan politik yang tamak dengan kuasa namun tidak mendengar rintihan orang orang desa terkesan Covid 19 ungkap rakyat yang ditemui.







Nota. Dilarang mencatat sebarang ulasan dan memuat iklan didalam akbar ini tanpa kelulusan pihak penerbit. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan