Isnin, 14 November 2016

MINDA PENGARANG.
PAHIT GETIR TERAJUI AKBAR KERDIL
SABAH. Sejak September 16 pelbagai cabaran telah dilalui pahit getir menghidupkan akbar persendirian tanpa ada yang membantu walaupun banyak yang dihubungi termasuk tokoh peniaga, orang orang politik, pengurusan pelancongan dan banyak lagi namun semua menyepi diri tanpa bicara kata, golongan individu pula gemar meminta siaran suara peribadi secara perlukan bayaran dan bila tidak dilayan mereka mula meminggirkan berita media disamping menghebahkan tohmahan tidak berasas sehingga ramai pembaca menemui kru media terkini melapor apa yang telah mereka perolehi dari pihak terlibat dengan rasa geram.
Cabaran media-terkini-sabah juga adalah kakitangan yang serba kekurangan berbanding dengan akbar akbar tempatan yang sudah berpuluh tahun dengan ratusan kakitangan serta gaji yang lunayan atas sebab kewangan syarikat sudah kukuh dan tidak bermasaalah, semua ini mampu dilalui dengan tabah oleh peneraju media-terkini-sabah. di bawa naungan Azom Productions House Malaysia dimana menjadi tulang belakang nya Dato' Azhar Omr, Arman Karim, Jopis Anak Lagau dan beberapa lagi kakitangan lain.
Dengan cabaran perit media terkini pada Maulidurrasul kali ini akan membuka minda serta keprihatinan semua pihak menghulur bantuan berupa iklan sebagai tabungan media dalam meneruskan media seiring dengan bahan bacaan yang lain tanpa hentinya, talian kami urusan pengiklanan boleh mendail 0138574659  0146783479  01138554026  namun perlu  melakukan tempahan bagi jangkamasa panjang agar dapat disiarkan pada masa yang dikehendaki serta beroleh ruangan terbaik. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan