Khamis, 15 Ogos 2019

Oleh. Kuazam Gimbotin
AKIBAT NAFSU WANITA LUAR DUA SERAMPANG
Sabah. Lelaki anak negeri perlu berhati hati wanita luar negara (bukan Islam)  agar menilai awal sebelum mengawini mereka yang bakal melakukan hidup dua serampang selepas suami anak negeri gagal memuaskan batin mereka, antaranya ialah khidmat nafsu dan bayaran wang ringgit atau mas pada setiap hidung belang yang bersama mereka setiap masa walau dimana juga berada terutama dalam kawasan bandar mahupun pekan pekan terpilih ramai walau dimana juga daerah dalam Sabah.
Ini adalah sumber dari beberapa lelaki yang ditemui menjadi mangsa wanita cantik pisau cukur dari negara jiran (bukan Islam) yang sanggup meninggalkan suami berpoya poya lelaki didisko, karakoe tiap malam sehingga jam 4 pagi dan pulang mabuk dihantar lelaki bertukar ganti berulang kali tanpa mendengar nasihat suami mereka malah tidak kurang dari wanita serupa melawan nasihat suami anak negeri.
Berwaspada sebelum terlambat kelak nanti akan menjadi bubur dan tidak mampu diperbaiki lagi jelas lelaki anak negeri Sabah yang ditemui.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan