Rabu, 26 Julai 2017


Oleh. Jasly Dol
PEMERGIAN MU DIKENANG SEMUA MASYARAKAT

Sabah. Seluruh rakyat negeri ini mengenang pemergian mu atas panggilan Tuhan dengan harapan semoga seluruh keluarga tabah menerima ketentuan yang ditetapkan oleh Tuhan kita yang pasti akan pergi     meninggalkan kita        disuatu masa yang   ditetapkan oleh Tuhan yang berkuasa, jasa yang telah ditabur semasa menjadi pemimpin kerajaan dalam negeri ini tetap menjadi inspirasi kepemimpinan muda masa kini khususnya dikawasan Parlimen Tuaran walaupun dalam masa yang singkat jasa pada masyarakat setempat amnya negeri ini tidak terhitung nilainya dan terus berkekalan hingga kehari ini.
Antara cebisan nota nota warga Sabah khususnya dari kawasan Parlimen Tuaran yang mengharapkan seluruh keluarga mendiang YBGH. Yunof Welter Maringking (JP) yang pergi buat selama lamanya pada 22 Julai 2017 yang mana dilahirkan pada 01 Febuary 1948 dengan penuh harapan seluruh keluarga mendiang tabah dan meneruskan kehidupan dengan doa kepada Tuhan maha berkuasa, kami semua mendoakan mendiang semoga diberi keberkatan oleh Tuhan dan segala jasa mendiang akan terus dikenang yang tidak terhingga dimana khidmat dalam kerajaan persekutuan sepanjang menjadi Ahli Parlimen banyak menyuarakan permasaalahan diparlimen Tuaran demi membela pelbagai lapisan masyarakat setempat.
WARGA BERBILANG KAUM DIKAWASAN PARLIMEN TUARAN  MENDOAKAN SELURUH KELUARGA MENDIANG YBGH. YUNOF WELTER MARINGKING (JP) TABAH MENERIMA PEMERGIAN NYA KEMBALI PADA PANGGILAN TUHAN MAHA KUASA.

SEKALONG UCAPAN TAKZIAH KEPADA MADAM STELA BUGUNG DAN KELUARGA DIATAS PEMERGIAN BUAT SELAMANYA YBGH. YUNUF WELTER MARINGKING (JP) PADA 22 JULAI 2017, SEMOGA KELUARGA MADAM TABAH MENGHADAPI SEMUA KETENTUAN DARI TUHAN MAHA KUASA KEATAS HAMBANYA. DARIPADA,  DATUK HENRYNUS @ RINUS AMIN PRESIDEN PARTI KERJASAMA  ANAK NEGERI SABAH DAN KELUARGA.


Sekalong ucapan takziah kepada seluruh keluarga Madam Stela Bugung diatas pemergian buat selamanya YBGH. MENDIANG YUNOF WELTER MARINGKING (JP) pada 22 Julai 2017.
Semoga Tuhan memberi penempatan yang termulia kepada mendiang dan kita yang masih hidup terus menjalani kehidupan dengan sentiasa mohon perlindungan dari Tuhan  maha berkuasa.     Daripada,
1. Kumin Novet Gilou 2. Daimin Sulukan  3. Marino Ahmad  4.Jopis Anak Lagau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan