Rabu, 15 Ogos 2018

Berita Ringkas
Oleh. Noor Abdullah
Kuala Lumpur. Isu OKU yang dicadang penggunaan bersama tandas dengan golongan insan yang vukup sifat tidak wajar malah ianya memerlukan penelitian lebih terperinci demi memelihara status diri golongan OKU, ini juga mendapat sokongan masyarakat Sarawak dan Sabah semasa tinjauan kru media dikedua dua negeri berkenaan malah ada dikalangan masyarakat Sarawak dan Sabah tefkilan masa kini golongan LGBT bagai diberi keutamaan utama dalam pelbagai aspek pendedahan tanpa mengambil kira teladan yang telah menjadi tontonan seluruh dunia.
Berfikir kesan segala apa yang dipaparkan seluruh negara mahupun diperingkat antara bangsa agar tidak memesongkan akidah pegangan hidup semua lapisan masyarakat.



Sabah. Rakyat dalam negeri ini masih ramai yang bertahan dalam perjuangan parti PBS, STAR, UMNO, dan beberapa parti tempatan mewakili pembangkang tanpa goyah dengan politik baru masa kini, golongan yang pantas menyertai parti memerintah masa kini adalah terdiri dari kakitangan tetap dalam Jabatan Kerajaan Tetap dan berpencen ujar orang ramai yang ditemui.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan