Khamis, 23 November 2017

Oleh. Media Terkini
SUARA PAN JELAJAH KUDAT
Sabah. Parti Anak Negeri akan jelajah seluruh Banggi dan Kudat amnya bagi memberi penerangan terhadap rakyat jelata dasar dan matlamat yang diperjuangkan oleh kepimpinan parti demi rakyat jelata yang tergolong kaum momogun dalam negeri Sabah, selain dari itu jelajah PAN juga bertujuan memerhati sejauh manakah pencapaian kemajuan pembangun disamping ekonomi rakyat jelata momogun dalam Sabah secara kolektif dibahagian Kudat agar mampu mendengar rintihan rakyat momogun negeri ini. Parti Anak Negeri Sabah juga akan sentiasa memberi kerjasama dengan Datuk Henrynus Amin Presiden PAN kearah memberi penerangan seluruh rakyat momogun Sabah agar yakin menyokong perjuangan PAN berkonsepkan terma dalam Batu Sumpah yang ditanam pada tahun 1963 lalu demi masa depan seluruh rakyat dan negeri ini kearah lebih berjaya dan terpelihara keselamatan nya, hubungan seluruh kaum rakyat momogun Sabah yang berbilang bangsa dan agama juga harus dipupuk bersama penuh keharmonian tanpa permusuhan dengan seluruh parti pembangkang jika berhasrat mahu meraih sokongan seluruh rakyat momogun agar mampu menukar kepimpinan  yang sudah tidak releven dikawasan perkampungan terpencil akibat kurang kemajuan pembangunan tanah air momogun Sabah.
Demikian rengkasan perjuangan Dato' Gulam Tomai Pengurusi PAN N. 1 Banggi merangkap Pengurusi Taspost Islam Parti Anak Negeri Sabah semasa bertemu dengan media terkini kearah menjelaskan dasar perjuangan parti demi masa depan negeri Sabah, beliau juga percaya bahawa jika cukup jelajah bersama rakyat jelata adalah mustakyat  momogun menolak perjuangan kepimpinan yang berjuang demi masa depan rakyat momogun tanpa tunduk dengan tekanan pemimpin parti pihak lawan katanya.
PENYOKONG PARTI PAN BANGGI DAN KUDAT MENGAKUI DATO' GULAM TOMAI SENANG DITEMUI DAN MUDA MESRA DENGAN SEGENAO LAPISAN MASYARAKAT TANPA MENGIRA KEDUDUKAN DARJAT DIMANA JUGA BERTEMU.
Gambar diatas Dato' Gulam Tomai bersongkok hitam. 


SELAMAT MENYAMBUT MAULIDURRASUL TAHUN 2017 KEPADA SELURUH KELUARGA SAHABAT HANDAI DAN RAKAN RAKAN YANG MENGENALI DIMANA JUGA BERADA DIDALAM SABAH MAHUPUN MALAYSIA NYA SERTA DIPETINGKAT LUAR NEGARA.
SAMA SAMA KITA BERMAAFAN DAN BERTAWAKAL PENUHVAMALAN HIDUP AGAR HARMONI DAN TIDAK SENGKETA SESAMA SAUDARA.
DARIPADA, FIRDAUS KASSIPUSAT BANDAR RAYA KOTA KINABALU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan