Ahad, 5 Mei 2024

PERTAHANAN PLASTINE BUNUH PENGGANAS BAHAYA

Oleh. Huzera Ben

Plastine. Pasukan pertahanan Negara ini akan terus memburu serta menahan jika ada kumpulan pengganas kejam bersembunyi sekitar bumi Plastine menurut pasukan keselamatan Plastine hari ini. 

Kumpulan pengganas kejam tidak ada tempat berlindung dibumi Plastine apa tak lagi cuba mengganggu gugat keselamatan rakyat Plastine, tidak hairan lah pasukan pertahanan Plastine terus memburu pengganas yang lebih kejam sistem pembunuhan mereka keatas masyarakat tidak berdosa.

Plastine dilaporkan memiliki Pasukan Pertahanan keselamatan tanah air mereka sendiri tanpa bergantung badan politik Hamas, Hizbollah atau AlQassam, keamanan amat terlindung diluar Gaza dan Rafah yang bergantung kepada pertahanan keselamatan Plastine setiap masa.

Pelik Israel terus membedil Gaza dan Rafah sehingga hari ini namun bumi Plastine lain tidak ada sebarang serangan Israel, malah tidak ada laporan Presiden Plastine diancam tentera zionis Israel walau dimana juga berada keamanan kepimpinan kerajaan Plastine tidak mendapat tekanan Israel.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan