Isnin, 23 November 2020


Peringatan kepada semua pelanggan AKBAR MEDIA TERKINI ONLINE EDISI SABAH agar memboikot iklan yang dibuat pada Bahagian Ulasan Akbar kami tanpa pengetahuan pihak pengurusan dan penerbitan kami. 
MEREKA SERING MERUBAH NAMA DENGAN CHERRY BLOSSEM +855964283802  DENGAN SELAMA INI TIDAK MERUJUK PADA KAMI AZOM PRODUCTIONS HOUSE KUALA LUMPUR BAGI MEMBUAT IKLAN SEBENAR.
Pelanggan yang terpedaya dan tertipu selama mereka mencuri pengiklanan didalam akbar kami boleh membuat laporan dimana mana balai polis berhampiran atau suruhanjaya sekuriti telekomenikasi Malaya kawasan masing masing. Bagi pelanggan Brunei Singapore dan Indonesia lapor nama dan telipon watsap tercatit kemana mana Balai Polis berdekatan memandang beberapa bulan lalu menggunakan nama SUFFERFLOWER  nombor yang sama hanya nama dipindahkan bagi mengelak ianya dikesan mencuri ruang pengiklanan.
Media Terkini Sedang berurusan dengan peguam bagi mengambil tindakan terhafap penceroboh iklan disudut Ulasan. Ketua Pengarang 










Nota. Dilarang membuat ulasan dan menceroboh iklan didalam akbar ini apa tak lagi ditulis sudut ulasan tanpa kelulusan dari pihak penerbit. Editor 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan