Jumaat, 1 Disember 2023

ZIONIS ISRAEL TERUS MEMBUNUH

Rakyat Plastine Terus DiSerang Dan Dibunuh

Oleh. Huzera Ben 

Bumi Gaza. Sebaik gencatan senjata 

berakhir semalam zionis Israel terus memulakan serangan bedilan keatas orang awam serta bangunan dekat sini. Angka kecederaan banyak serta korban kanak kanak juga dilapor meningkat namun tidak banyak yang negara negara luar boleh buat menghalang kekejaman Israel.

Menurut warga Plastine, mengapa zionis Israel mahu menyasarkan rakyat jelata, kanak kanak dan bangunan sedangkan kecanggihan teknoligi mereka mampu mengesan musuh yang dicari, ianya tidak masuk akal sama sekali jika mereka Israel memburu musuh mereka hentikan pembunuhan pada rakyat Plastine ujar mereka.

Negara negara Islam seluruh dunia perlu menghulur bantuan bagi mempertahankan negeri Gaza kami sebelum kami rakyat Plastine dimusnahkan oleh Zionis Israel yang kejam tanpa perikemanusiaan keluh warga Gaza.

Israel tidak langusng menghiraukan rakyat Plastine di Gaza malah mahu pula mengusir mereka ditanah dan rumah mereka orang Plastine dibumi  Gaza, bagaimana perasaan Israel jika tentera seluruh dunia datang ke Israel bagi mengusir rakyat Israel ditanah dan rumah rakyat mereka tentu sekali mereka akan melawan sama juga seperti kami tegas rakyat di Gaza.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan