Jumaat, 16 November 2018

PBS PERLU BERCAKAP SAMPAI KEAKAR UMBI
Oleh. Jasly Anak Dollah
Sabah. Penyokong setia Parti Bersatu Sabah (PBS) mahu seluruh pemimpin bahagian dinegeri ini bercakap bukan sahaja pada musim mesyuarat agong parti demi menarik perhatian pemimpin pusat malah membawa perjuangan parti PBS kesetiap telinga rakyat anak negeri Sabah tanpa mengira bangsa dan agama supaya seluruh rakyat negeri ini bersatu semula mengundi calon PBS pada PRU ke 15 akan datang tanpa sebarang keraguan lagi.
 Langkah Polis DiRaja Malaysia menangkap pengikut kumpulan Abu Sayyaf yang berkerja Buruh dikawasan Ranau Sabah membuktikan masih ramai rakyat negeri ini tidak peka meneliti kumpulan rakyat asing sehingga muda sekali mereka mendapat simpati warga Sabah bagi mendapat pekerjaan diseluruh negeri Sabah, bayangkan pengikut kumpulan Abu Sayyaf dengan senang berkerja buruh didaerah Ranau namun pasukan PDRM Bukit Aman juga yang mampu memberkas kumpulan Abu Sayyaf terlibat tanpa sepatah kata penafian dari mangsa kumpulan Abu Sayyaf yang ditangkap dalam daerah Ranau.
Digarap gambar atas Polis Bukit Aman memberkas kumpulan Abu Sayyaf ini mampu menyedarkan seluruh ahli dan penyokong PBS serta ahli dalam Gabungan Bersatu Sabah GBS dari masa kesemasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan