Khamis, 7 Februari 2019

Berita Ringkas
Para pekerja kedai makan ini diminta menjaga semua gelas minuman kepada pelanggan agar tidak ada terpecah mulut gelas yang dihidangkan terhadap pelanggan,  selain dari itu mana mana pelanggan yang terlibat mulut gelas pecah masa dihidang seharusnya ditukar semua air minuman sebagai ganti dan bukan air minuman sekadar dipindah kegelas lain.
Kejadian ini berlaku terhadap pelanggan seorang bekas Tentera di Kota Kinabalu dimana pekerjanya sangat angkuh sehingga media terkini dihubungi pengadu bagi membuat tinjauan,  kehadiran kru MT dengan pakaian seragam juga tidak mampu dibaca para pekerja restoran terlibat malah salah seorang ketua pekerja sangat angkuh menjawab bila diminta menukar air minuman dari gelas pecah mulut direstoran tersebut.
Semua orang dinasihatkan agar berhati hati dalam memasuki kedai terlibat agar tidak menjadi mangsa terhadap para pekerja yang tidak berhemah terhadap pelanggan semata mata mahukan wang pelanggan sahaja. Oleh Norzairie Kirwan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan