Ahad, 30 Disember 2018

 Oleh. Williem Anak Lagau
SOROTAN 2018 DALAM KENANGAN
Sabah. Ahli politik berdua ini kerap menghiasi dada media terkini ketika KERTAS BERCETAK dahulu dimana terlalu akrab dengan Pengurus Kumpulan Media Borneo suatu ketika dahulu, namun sejak Media merubah kepada penyiaran ONLINE kini kedua dua tokoh politik ini sukar dihubungi entah masih berpolitik atau sebaliknya apa tak lagi masa kini kerajaan sudah dikuasai Pakatan Harapan seluruh negara.
Terlalu banyak kenangan dan pengalaman KRU MEDIA TERKINI sejak bertukar siaran dari kertas bercetak dengan MEDIA TERKINI ONLINE seolah olah pembaca yang tidak mahir menggunakan online menganggap akbar ini sudah tidak beroperasi lagi menurut tinjauan jurugambar kami Norzairie Kirwan sepanjang tahun 2018.
Turut sukar dihubungi, Datuk Johnny Goh, Datuk Haji Yakub Khan, Datuk Dr. Jeffery G. Kitingan, Datuk Hajah Jainab DSP Ahmad Ayed serta beberapa mantan menteri dalam kerajaan BN dahulu.
Media Terkini mengharapkan dalam kerajaan Pakatan Harapan yang diketuai oleh kepimpinan Parti Warisan Sabah mampu berkerjasama dengan akbar kami betmula dari Januari 2019 kearah penyiaran dari masa kesemasa.



Syarikat Azom Productions House 6-5-2 Taman Semarak Api 2 Jalan Gombak Kuala Lumpur Pemilik MEDIA TERKINI ONLINE EDISI SABAH TEL.01138554026 (P) WHATSAP 0145748469 Wajtu Pejabat sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan