Sabtu, 22 Disember 2018

 Oleh. Basron Kirwan
Umat Islam dalam negara Malaysia perlu mendapat edari peningkatan permaufakatan agar tidak mampu dipecahbelahkan pihak yang berusaha melemahkan keutuhan perpaduan umat Islam dalam negara ini dengan pelbagai cara, masyarakat Islam hari ini dalam negara ini perlu memandang kehadapan melihat teknik halus pihak tertentu yang cuba memecahbelahkan setiap umat Islam kearah  maju kehadapan dalam industri perniagaan termasuklah menidak peluang peluang perniagaan dengan menggalak bernaung dengan syarikat bukan Islam dikalangan umat Islam walaupun peniaga Islam setaraf dengan para peniaga bukan Islam pada masa kini.
Diharap umat Islam pada mada kini bersatu kearah mendirikan mahligai perniagaan sesama Islam tanpa membelakangkan saudara sesama Islam semata mata terpengaruh dengan dakyah bertuankan para peniaga bukan Islam seperti dinegara negara barat.

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2019 KEPADA SELURUH PEMHACA MEDIA TERKINI DIMANA JUGA BERADA TERMASUK BRUNEI, SINGAPORE DAN INDONESIA MALAYA DAN SARAWAK SERTA SABAH. DARIPADA JABATAN PENYIARAN SYARIKAT AZOM PRODUCTIONS HOUSE MALAYSIA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan