Isnin, 18 Jun 2018

 KECANTIKAN WANITA PERLU DISERI KESANTUNAN YANG RAMAH
Oleh. Noor Abdullah
Borneo. Setiap raut muka yang cantik dikalangan wanita seharusnya diserikan dengan keramahan serta sopan santun setiap bertegur saps dikalangan kaum adam apa tak lagi dalam situasi jiwa berserabut, tidak hairan lah jika segelinrir gadis cantik sukar mencari pasangan kaum adam yang bujang berikutan terdapat kisah kesombongan semasa berselisih dalam perjalanan namun gadis cantik terus mengunci mulut.
Segelintir gadis cantik pula sanggup bermasam muka bila kaum adam cuba memperolehi nama sebenar gadis cantik bagai mereka (gadis cantik) terlalu mahal harga disunting golongan kaum adam, ini lah yang sering berlaku dikalangan gadis cantik bakal menjadi isteri bermadu atau ada berlaku menjadi andratu dalam usia menjangkau hari tua tanpa cahaya dihari tua mereka jika kurang berwaspada dengan kesantunan diri dengan kaum adam.
Terdapat juga gadis cantik yang sombong dengan kaum adam bila ditegur sapa terutama golongan miskin namun akhirnya jika tidak menjadi isteri keberapa kali orang kaya malah ada yang menjadi andartu tanpa dapat pasangan akibat memilih orang kaya semasa muda mereka jelas kaum jejaka golongan adam. Insaflah agar sama sama mencerminkan diri penuh keramahan dan bukan kesombongan gadis cantik berhadapan golongan kaum adam ujar orang warga Borneo. Semua gambar siaran sekadar hiasan berita ini sahaja tanpa kaitan status berita ini melainkan secara kebetulan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan