Isnin, 7 Mei 2018

 Berita Ringkas
KEMBALI KE PANGKAL JALAN
Sabah. Serpihan penyokong pembangkang yang masih belum sedar boleh bertindak kembali menyokong BN pada 9 Mei 2018 diseluruh Sabah khususnya Inanam dan Kota Merudu demi memperkasa kesinambungan pembangunan serta ekonomi rakyat dalam jangkamasa panjang, tidak berhasil rakyat dan tanah air jika memberi undi kemenangan terhadap calon calon pembangkang yang hanya mahu memburu jawatan dan pencen tanpa mengingati derita dan kemiskinan rakyat jelata yang mengundi mereka dalam pilihan raya ke 14 tanpa mengingati bantuan rakyat sama sekali semsa menemui rakyat orang susah.
En. Silip Tiampau dari DUN Inanam memberitahu media terkini sebagai mengajak seluruh pengundi Dun Inanam mahupun Sabah amnya agar sekali bersatu dalam landasan BN tanpa terpedaya dengan segala propaganda pembangkang UBAH SABAH. Silip Tiampau juga yakin rakyat jelata Dun Inanam akan terus mengundi Datuk Johnny Goh yang prihatin kesusahan rakyat setempat dalam pilihan raya ke 14 pada 9 Mei 2018.
Bagi James Rubinsin Kotulai pengedar produk Roibos yakin BN masih menang di Kota Merudu berdasarkan kepada perpecahan undi pembangkang tegasnya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan