Isnin, 14 Mei 2018

Berita Ringkas
PBS STAR PERLU PIMPIN SEMUA ETNIK SABAHAN
Sabah. Dua parti STAR dan PBS boleh mengembalikan keyakinan semua etnik rakyat jika memilih pemimpin bawahan mendekati rakyat bertemadun tanpa kesombongan atau pilih buluh terhadap rakyat terutama bagi orang Islam serta pelbagai agama berbeza beza, turut dibawa dalam perjuangan STAR dan PBS adalah ETNIK SAMAH, RUNGUS, CINA, SUNGOI dan beberapa etnik kecil yang lain supaya jelas mampu memayungi seluruh kaum walaupun dengan pelbagai cara melakukan risikan perjuangan yang teguh tanpa goyah dengan pengaruh dan janji manis parti lawan tanpa memahami proses perundangan yang boleh merubah segala gala yang telah diluluskan dalam perancangan negara.
Menurut pandangan rakyat pengundi diperingkat akar umbi BN PRU ke 14 kekalahan teruk BN pru ke 14 adalah ketua ketua kempen bawahan yang gagal menangkis pelbagai tohmahan jentera parti lawan disamping jentera BN pada peringkat akar umbi sombong pada sekelian pengundi bawahan walaupun menjadi tontonan orang ramai dalam negeri ini, selain dari itu parti STAR dan PBS boleh memberi kepakaran motivasi yang benar benar diterima seluruh rakyat  jelata tanpa mengira bangsa agama terutama bekas keselamatan serta orang orang petani mahupun nelayan serta  kakitangan swasta yang menjadi dasar penentu suara rakyat pembentuk kerajaan Sabah dimasa akan datang tegas rakyat pedalaman. Oleh Basron Kirwan
GAMBAR DATUK DR. JEFFERY G. KITINGAN SENTIASA DIKERUMUNI RAKYAT SETIAP KALI TURUN PADANG MENINJAU SELURUH RAKYAT SABAH, MANAKALA PETA SABAH INI PERLU DIHAYATI ANAK WATAN SABAH AGAR TIDAK TERGUGAT DARI ANASIR LUAR DIMASA AKAN DATANG JIKA PERINTAH BERKURUNG TIDAK DIKEKALKAN DIMASA HADAPAN.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan