Ahad, 6 Mei 2018

 JELAJAH BERSAMA RAKYAT DAPAT SOKONGAN
Calon Kerusi Dun BN Inanam Datuk Johnny Goh bukan sahaja disokong penuh warga KDM malah turut kembali kepangkal jalan ialah masyarakat Cina khususnya mukim Telipok Darat dan Telipok Laut hari ini 7 Mei 2018 dimana keiklasan jelas terpancar dalam diri yang berdaftar sebagai pengundi setempat tambahan pula Datuk Johnny Goh datang jelajah kawasan tersebut pagi ini penuh rendah hati bersih.
Media Terkini yang membuat tinjauan dalam lawatan tersebut telah mendapati terdapat golongan atas pagar tidak tahu siapa diundi.

Bisik bisik didepan para pengundi mendapati masih ramai yakin kepimpinan Datuk Johnny Goh namun perlu sesuatu pembaharuan pada kepimpinan beliau jika terpilih semula menjadi wakil rakyat memandangkan sayap kepimpinan terdahulu banyak onak dan duri tidak mesra rakyat ujar penyokong BN mukim Telipok.

Gambar jelajah Datuk Johnny Goh di Kedai Pekan Telipok.

Gambar Kanan Mohd. Aminuddin Aling Calon Parlimen Tuaran cuba meraih undi dikawasan Telipok terutama bagi mereka yang mengundi dikawasan Parlimen Tuaran sempat dicuit gambar oleh Editorial Media Terkini walaupun mereka sekadar mengenali jenama wartawan dan tidak lebih dari itu mungkin andaian mereka. Oleh. Jopis Anak Lagau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan