Isnin, 24 September 2018

Kuala Lumpur. Siapa menduga guru pendidik murid sanggup meliwat pelajarnya sendiri apa tak lagi dalam bidang keagamaan jauh diluar jangkawan, berwaspada kita semua dengan perilaku masyarakat hari ini alim dan warak pada agama disegi luaran namun dalam hati mereka yang terlibat fullamak lebih dashyat dari haiwan tanpa takut hukuman Allah swt bagaikan pakaian mereka berstatus warak mampu melindungi kejahatan mereka belum lagi ada pembungkaran di Sarawak dan Sabah sehingga berita ini ditulis.

Rumput ini ditemui sekitar tanah bukit Gonipis Kebayau Telipok digelar Rumput Tongkat Langit manakala pokok yang satu ditempat yang sama digelar Pokok Tongkat Ali Asli penuh khasiat penjagaan kesihatan.
Ingin melawat boleh hubungi pemilik ditalian 01138554026 waktu pejabat sahaja. Sms tidak dilayan.



Ini merupakan tragedi kemalangan terbaru di Bukit Somindo Jalan Logkou Baru Telipok menuju ke Pekan Kiulu mujur lah tidak ada kemalangan jiwa berlaku, malah sekitar kawasan tersebut juga pernah Truk ATM terjatuh kejawasan kongsi pekerja kandang ayam berhampiran beberapa tahun lalu dan sumber maklumat oerkampungan berhampiran memang kawasan tersebut berpenunggu zaman lampau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan