Jumaat, 8 Disember 2017

Oleh. Jopis Anak Lagau
KRISMAS PEMANGKIN PERMAUFAKATAN DAN PERPADUAN KAUM
Kota Belud. Sambutan perayaan KRISMAS setiap tahun merupakan sebahagian dari laluan bermaufakat bermaafan dan bertoleran kepada seluruh lapisan masyarakat berbilang kaum tanpa memilih etnik dan pegangan agama jika ingin mencapai kemajuan seiring dengan pencapaian kemajuan negara negara maju, selain dari itu selaku rakyat yang mahu memelihara permaufakatan dan perpaduan jitu adalah menjadi tanggongjawab bagi memberi khidmat bakti pada semua rakyat berbilang kaum agar mencapai kemajuan seimbang tanpa ada yang tersisih.
PPM Dun Kafamaian Daimin Sulukan berkata demikian dalam satu perutusan ringkas kepada media-terkini-sabah.blogspot.com sempena menyambut Hari Kriasmad tahun 2017 bagi selueuh warga Dun Kadamaiandan Parlimen Kota Belud, beluau juga yakin jika semua rakyat bersatu dalam perjuangan adalah mustahil jika status kehidupan mereka tidak meningkat seiring seperti pencapaian dinegara negara maju asakan mampu bersatu dan maufakat katanya.
SELAMAT MENYAMBUT KRISMAS TAHUN 2017 KEPADA SELURUH LAPISAN MASYARAKAT DUN KADAMAIAN DAN PARLIMEN KOTA BELUD AMNYA. SEMOGA KITA SAMA SAMA MENDAPAT KEAMPUNAN DAN PETUNJUK TERBAIK DARI TUHAN  KITA KEARAH KEMAJUAN PEMBANGUNAN DAN PENINGKATAN EKONOMI SELURUH LAPISAN MASYARAKAT KITA DARI MASA KESEMASA.
DARIPADA, PPM DAIMIN SULUKAN DAN KELUARGA DUN KADAMAIAN KOTA BELUD
Media Terkini dimaklumkan hubungan Daimin Sulukan dengan seluruh rakyat  DUN Kadamaisn adalah terlalu akrab dan bagaikan satu keluarga setiap kali bermesra dalam rangka lawatan beliau dikawasan tersebut, landasan kebaikan beliau terhadap rakyat setempat boleh mempengaruhi sokongan dikalangan pengundi jika digerak bermula dari akar umbi bermula dari sekarang terutama jelajah berterusan bersama rakyat jelata tegas masyarakat setempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan