Rabu, 16 September 2020

JANGAN MAIN ISU PERBEZAAN POLITIK
Oleh. Koijul Hairul
Putatan. Jangan undi Warisan selagi parti tersebut bernaung dengan DAP, PKR dan AMANAH dan rakyat Sabah tentunya sudah memahami BN dan UMNO Sabah semya diterajui oleh seratus peratus pemimpin Sabahan maka perlu diundi oleh seluruh rakyat Sabah sendiri, sikap memainkan isu Sarawakian dan Sabahan hanya merugikan seluruh rakyat Sabah dan Sarawak terutama pembangunan dan ekonomi akan terus berlaku juarang antara Sabah dan Sarawak jika tidak dipulihkan seluruh rakyat Sabah dengan memberi mandat besar pada BN dalam prn Sabah 26 September 2020.
Tragedi Tonduo Lahad Datu membuktikan seluruh pasukan keselamatan Angkatan Tentera DiRaja Malaysia serta Polis DiRaja Malaysia serta seluruh pasukan keselamatan lain dari Semananjung Malaysia, Sabah dan Sarawak berganding bahu menentang Pengganas Menceroboh dari kepulauan negara jiran dimana kita mampu menumpaskan mereka dengan semangat kesepakatan bersama.
Datuk Seri Zahid Hamidi Presiden UMNO Malaysia berkata demikian semasa berucap membantu calon BN di Pasir Putih Putatan hari ini.
Beliau optimis seluruh rakyat putatan tidak mempercayai perpecahan dimainkan Warisan bersama PKR, AMANAH dan DAP yang sekadar minta diundi bagi meraih kemenangan semata mata katanya.
Presiden UMNO mahu seluruh pengundi memilih calon BN pada hari pengundian 26 September 2020 katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan