Selasa, 29 Oktober 2019

Oleh. Tedung Kepala Tujuh
CABARAN MEDIA TERKINI DIUSIA DUA PULUH?
Kuala Lumpur. Akbar penyiaran merupakan satu kelangsungan kehendak semua lapisan masyarakat tanpa mengira bangsa dan agama apa tak lagi darjat berpangkat mahupun rakyat biasa mereka adalah pelanggan akbar media ini, disaat usia lebih dua puluh tahun ini media telah mula mengurak langkah melebarkan persiaran didalam akbar didalam online walaupun ramai yang cuba memandang rendah SIDANG PENGARANG penyiaran MEDIA TERKINI ONLINE EDISI SABAH sejak 2011 lagi namun semangat teguh dipergunakan bagi bertahan sampai masa kini.
Selain sindiran dikedai kedai kopi dan warung kecil kecilan ada juga menggunakan FB bagi menjatuhkan imej group editorial akbar ini setiap hari akibat dengki iri hati yang tidak berpenghujung, pihak pelanggan yang menyaksikan pensabotaj akbar media terkini juga terus setia melaporkan golongan yang menyebarkan tuduhan liar keatas Media Terkini demi kesinambungan akbar milik anak Malaysia di Kuala Lumpur, Sabah Dan Sarawak agar tidak hilang ditelan zaman.
Antara orang kuat Media Terkini Online Edisi Sabah ialah Dato'Azhar Haji Omar Kuala Lumpur, Basron Kirwan Luar Negara, Jopis Anak Lagau Sarawak dan Tuan Arman Karim Sabah yang berjaya menghidupkan akbar Media Terkini hingga kini.
Semua Urusan Akbar ini boleh berhubung dengan Azom Productions House Malaysia ditalian 01138554026 Atau 0145748469 Waktu Pehabat Sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan