Isnin, 21 Oktober 2019

Berita Ringkas
PARANORMAL YAKIN NOR ALBANIAH ADA JODOH
Oleh. Gifkir Aming
Kalimantan Borneo. Paranormal mendakwa Nor Albaniah Raffie yang dilaporkan bersedia menerima jodoh jika ada menyifatkan jodoh beliau sentiasa ada cuma mungkin masing masing tidak mengenali secara dekat namun dalam sudut pandang memandang hati memendam degupan hati walaupun berbeda pekerjaan dan mungkin usia hampir sama, paranormal kalimantan yang sering mengikuti perkembangan Nor Albaniah Raffie menjelaskan jodoh tidak kemana sama sama Malaysia cuma negeri berlainan namun ini cuma ramalan kondisi paranormal aja tegas kumpulan terlibat ketika lawatan kru MT dekat Pontianak dua hari lepas.
Nor Albaniah Raffie yang dilapor berusia 49 tahun dan sedia bertemu jodoh jika ada boleh bertawakal kepada Allah swt disamping tidak protokol sangat bila menemui peminat terutama dikalangan bukan artis sama ada peniada, pekerja kerajaan, atau pekerja syarikat swasta agar individu yang secocok dengan nya dapat bertemu ujar paranormal setempat.
Paranormal Pontianak menyarankan Nor Albaniah Raffie meluangkan sedikit masa melawat negeri negeri di Malaysia agar lagi cepat jodohnya ketemu dengan izin Allah swt pasti jodohnya kali ini berkekalan terang paranormal mengakhiri perbualan.
Apapun warga Pontianak di Kalimantan Borneo memuji ketabahan Nor Albaniah Raffie bertahan dalam industri lakonan sehingga usia 49 tahun dan kekal mempamerkan keayuan sehingga kini ujar mereka.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan