Sabtu, 16 Mac 2019

Oleh.  Jopis Anak Lagau
HARUSKAH GUNA PTODUK RAJA PENAWAR?
Sabah. Pertumbuhan produk Raja Penawar yang dijual sekitar kaki kaki lima kedai seluruh pelusuk negeri Sabah mengelirukan sebab semua penjual mengakui produk mereka merupakan segala penawar, persoalan pesakit dan keluarga ialah apa kah jaminan kesembuhan jika menjadi pembeli kekal produk termasuk lah kesembuhan serta sintem kesan sampingan
sepanjang menga
mal produk jualan kaki lima apa tak lagi golongan pesakit kronik tentu kurang diteliti  masyarakat sekeliling masa kini terutama masyarakat luar bandar.
Antara isu yang di
perolehi dari pengguna dan pemerhati produk kaki lima serta Tamu Mingguan dan Pasar Malam amnya semasa tinjauan di Sabah minggu lalu bagi memberi kesedaran seluruh masyarakat agar berhati hati dengan setiap produk herba yang tidak diuji kaji kemujraban nya demi kebaikan pengguna dan penjual dalam jangka masa panjang.

NOTA
MEDIA TERKINI BORNEO TIDAK TERLIBAT DENGAN URUSAN PARA PENJUAL HERBA TRADISIONAL TERMASUKLAH MEREKA YANG PERNAH MEMBUAT IKLAN DALAM AKBAR (NEWS) KAMI SEJAK SEKIAN LAMA.
SESIAPA YANG MENJUAL NAMA AKBAR MEDIA TERKINI BORNEO DAN MALAYSIA AMNYA DEMI KEPENTINGAN PRODUK MEREKA LAPORKAN KEPADA PIHAK BERKUASA ATAU PEJABAT KAMI DI 01138554026 WAKTU PEJABAT SAHAJA. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan